problema de soft sau de hardware

Discutii generale despre telefoanele BlackBerry Classic (Q20)
Reguli forum
Înainte de a deschide un topic nou, AR FI BINE să citiţi măcar regulile generale din Regulament ca să nu vă treziţi cu topicul şters sau închis fără motiv.
cezgry
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 8
Membru din: 22 Noi 2014, 17:11

problema de soft sau de hardware

Mesaj de cezgry »

buna ziua!
Am cumparat de 3 luni un BB Classic si inca de la inceput am o problema care ma deranjeaza foarte mult, in sensul ca ecranul de intampinare nu poate fi deblocat prin trecetrea cu degetul in sus pe display decat in cazuri foarte rare. In rest folosesc tastele U si Enter pentru deblocare.
In 95 % din cazuri si interfata cu iconitele este blocata si nu pot activa prin apasare nici o aplicatie si trebuie sa folosesc trackpad-ul . Am dus telefonul si la service dar a venit la fel cum l-am trimis, l-au resoftat dar nu s-a schimbat nimic.
Mentionez ca l-am resoftat si eu de vreo 5 ori. Degeaba insa.
As dori sa va intreb daca ati avut astfel de probleme si daca le-ati rezolvat cumva. Credeti ca e o problema de soft si ca se va rezolva cu vreun update sau de hardware? Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!
Avatar utilizator
DANG3R
Fan BlackBerry
Fan BlackBerry
Mesaje: 387
Membru din: 02 Mai 2015, 00:02
Model BlackBerry: Z10
OS: 10.3.3.2205
Retea GSM: Telekom
Localitate: Alexandria

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de DANG3R »

Ce versiune de OS ai?
Trimis de pe telefonul smartphone BlackBerry 10.
cezgry
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 8
Membru din: 22 Noi 2014, 17:11

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cezgry »

ultima versiune, 10.3.2.2836.
Avatar utilizator
cri.cri
BBerry.RO Team
BBerry.RO Team
Mesaje: 796
Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
Model BlackBerry: BlackBerry Z10
OS: Cel mai nou
Retea GSM: Telekom
Localitate: Germania

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cri.cri »

Eu cred că este mai degrabă o problemă de hardware decât de soft. Dacă spui că de la bun început a avut simptomele descrise s-ar putea ca ecranul să aibă o problemă. În locul tău aș încerca să-l schimb.
cezgry
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 8
Membru din: 22 Noi 2014, 17:11

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cezgry »

Te referi la asa ceva? Adica tot ansamblul?
http://www.okazii.ro/display-lcd-telefo ... a177078843" onclick="window.open(this.href);return false;
L-as schimba daca as stii sigur ca display-ul este problema. Cum pot afla asta?
Avatar utilizator
DANG3R
Fan BlackBerry
Fan BlackBerry
Mesaje: 387
Membru din: 02 Mai 2015, 00:02
Model BlackBerry: Z10
OS: 10.3.3.2205
Retea GSM: Telekom
Localitate: Alexandria

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de DANG3R »

Pana sa faci update la 10.3.2.2876 ai avut vreo problema?
Trimis de pe telefonul smartphone BlackBerry 10.
Avatar utilizator
cri.cri
BBerry.RO Team
BBerry.RO Team
Mesaje: 796
Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
Model BlackBerry: BlackBerry Z10
OS: Cel mai nou
Retea GSM: Telekom
Localitate: Germania

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cri.cri »

@danger
10.3.2.2836=10.3.2.2876 unde 2836 reprezintă versiunea de software iar 2876 reprezintă versiunea sistemului de operare(tipic BlackBerry, a se vedea la setări sistem/ despre/ categorie / SO).
@cezgry
M-am referit la schimbarea telefonului( am crezut că e încă în garanție) .
BBUser
Fan BlackBerry
Fan BlackBerry
Mesaje: 374
Membru din: 27 Sep 2015, 13:16
Model BlackBerry: Passport
OS: 10.3
Retea GSM: Orange

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de BBUser »

Aceeasi problema am avut-o eu in urma updateului de anul trecut din februarie iar solutia a venit o luna mai tarziu cu updateul din martie 2015, de atunci nu am mai updatat nimic si merge perfect. Concluzia: poate fi si ceva soft. Daca l-ai luat nou trimite-l in garantie, la 3 trimiteri sunt obligati sa iti dea alt terminal.

Sent from my Passport using Tapatalk
cezgry
Nou Venit
Nou Venit
Mesaje: 8
Membru din: 22 Noi 2014, 17:11

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cezgry »

Telefonul a fost cumparat de nou de la Vodafone pe data de 24.02.2016 si trimis in service pe 5.03.
Nu stiam ca dupa trei trimiteri in service vanzatorul este obligat sa mi-l inlocuiasca. Eu am cerut sa-mi dea altul la o saptamana sau doua dupa ce l-am cumparat dar mi-au spus ca acest lucru este posibil doar in max 48 de ore dupa momentul achizitiei.
Avatar utilizator
cri.cri
BBerry.RO Team
BBerry.RO Team
Mesaje: 796
Membru din: 04 Dec 2013, 00:15
Model BlackBerry: BlackBerry Z10
OS: Cel mai nou
Retea GSM: Telekom
Localitate: Germania

Re: problema de soft sau de hardware

Mesaj de cri.cri »

Insistă să ți-l schimbe!
Scrie răspuns

Înapoi la “Blackberry Classic (Q20)”